Page 1 of 1

Weekly Billing

Posted: Fri Nov 29, 2019 11:14 am
by Mick.G
Why is it i get a little bill the week after i pay my bill. is this some sort of scam you have running just to be able to charge me an extras $10 !!
Exetel.png
Exetel.png (7.47 KiB) Viewed 114 times
this $1.60 can't be held of to next bill ?
I know it is only a small amount , it is the principle of you're shady doing's
As of my experience here , Exetel is not happy unless they get to charge me a $10 Dishonor payment.
Please rectify you're unsavory ways.

Re: Weekly Billing

Posted: Fri Nov 29, 2019 4:47 pm
by rehanj
Mick.G wrote:
Fri Nov 29, 2019 11:14 am
Why is it i get a little bill the week after i pay my bill. is this some sort of scam you have running just to be able to charge me an extras $10 !!
Exetel.png
this $1.60 can't be held of to next bill ?
I know it is only a small amount , it is the principle of you're shady doing's
As of my experience here , Exetel is not happy unless they get to charge me a $10 Dishonor payment.
Please rectify you're unsavory ways.
Hi, thank you for your feedback and our apologies for your poor customer experience. I have escalated your query internally with the Exetel Billing Team, and a response will be made available to you shortly.

Re: Weekly Billing

Posted: Mon Dec 02, 2019 4:53 pm
by sankap
Mick.G wrote:
Fri Nov 29, 2019 11:14 am
Why is it i get a little bill the week after i pay my bill. is this some sort of scam you have running just to be able to charge me an extras $10 !!
Exetel.png
this $1.60 can't be held of to next bill ?
I know it is only a small amount , it is the principle of you're shady doing's
As of my experience here , Exetel is not happy unless they get to charge me a $10 Dishonor payment.
Please rectify you're unsavory ways.
Hi Mick,
Please PM me your service number/customer ID or ticket number, so I can look in to why this invoice was sent out to you.